4 Şubat 2009 Çarşamba

lions kulübü


benim babam bir lions kulübü üyesi ve bundan çok memnun bende burada oldukça lions toplantısına babam benide götürür. bende oradan memnunum çok güzel bir kulüp orası
babam oranın 25 yıldır üyesi ve dediğim gibi çok memnun lions kulübünün yaptığı faaliyetler ağzınızı açar öylede kalırsınız orası çok yardım sever ve çok fedakar bir kulüp bolluca çocuk köyü diye bir yer ne kim bilir ne kim sorar şimdilik o çocuklar veya gençler hatta bebekler onlar hakkında yazmak istemiyorum benim babamlar o köye gitmişler babamlar gittiklerinde babamın kucağına 2 yaşında bir kız çocuğu atlamış ve kucağından inmemiş babam da indirmemiş zaten hemen başka birine gitse ya ağlıyor yada babamı istiyormuş. babam ona yemek yedirirken oda babama birer birer pirinç taneleri veriyormuş eee babamda ne yapsınyiyor tabi size dediğim gibi o kulüp çok iyi bir kulüp bence o köye gittikleri için sevap kazanmış olabilirler ama Allah'ın işine karışılmaz. buradan bütün mecidiye lions kulübü üyelerine saygı ve sevgilerimi göndermek istiyorum ve bende ilk önce leo sonrada bir lions kulübü üyesi olmak isterim

1 yorum:

  1. küçük çocuk,
    büyük düşünen, büyük anlatan çocuk...
    Ne güzel anlatmışsın hafızında kalanları. Bu yazıyı lions la ilgilisi olmayan biri okuduğunda lionsun asıl amacını rahatlıkla anlayabilir. Ayrıca baban gibi olmak istemen de süper.
    Ben eminim ki; Senininde yaşın düşüncelerin kadar büyük olduğunda, sen başlı başına bir lion olacaksın...
    Sevgiler
    Seni bütün oyunlarda yenen elif ablan:)

    YanıtlaSil